Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

ΛΑΧΑΝΙΚΑ


Μια αγαπημενη μου ασχολια ειναι η κηπουρικη.Μου δινει μεγαλη χαρα να φυτευω τα φυτα μου,να τα φροντιζω και στο τελος να απολαμβανω τις επιτυχιες μου.Οι γλαστρες μου θαλουν, ο βασιλικος μοσχομυριζει και τα λαχανικα ετοιμαζουν φρεσκους τραγανους καρπους για να τους γευτουμε με καλη παρεα και κρασακι.Ο παραδεισος του INTERNET με ταξιδεψε σε κηπους μακρινους και ανακαλυψα θαυμασιους σπορους απαλλαγμενους απο γονιδιακες μεταλλαξεις.Οταν εφτασαν με το ταχυδρομειο,η χαρα μου δεν λεγεται.Λες και μου χτυπησε την πορτα η DONNA KARAN να μου φερει την τελευταια αστερατη συλλογη της και ο οικος DIOR μαζι.Τα πρωινα πινω τον καφε μου αναμεσα σε ντοματιες,αγγουρακια,ασπρες μελιτζανες Σαντορινης και κολοκυθακια.Τι γλυκο συναισθημα να μαζευω τους καρπους αυτους και να τους φερνω στην κουζινα μου για καταναλωση!Διαβαζω στην Κυριακατικη Ελευθεροτυπια ενα μεταφρασμενο αρθρο με τιτλο"Μαρουλια απο τον κηπο μας",οπου ο συντακτης του γραφει χαρακτηριστικα"οσο περνουν τα χρονια αρχιζω να νοσταλγω ενα μηλο που να μοιαζει εμπνευσμενο απο το θεο και οχι απο μια επιτροπη εμπειρογνωμονων"Και παρακατω "προκαλει φρικη ο τροπος με τον οποιο τα ζωα επανασχεδιαζονται.Οι περισσοτεροι Αμερικανοι ,προτιμουν το ελαφρυ κρεας,οποτε τα κοτοπουλα εχουν αναδομηθει ετσι ωστε να εχουν τεραστιο στηθος,γεγονος που τα καθιστα αναπηρα.Ενα εκπληκτικο καινουριο ντοκυμαντερ,το "Food,Inc"προσφερει μια διεισδυτικη διαγνωση της αμερικανικης γεωργιας.Δειτε το,αλλανα ξερετε οτι μπορει να μην αγγιξετε φαγητο για μια εβδομαδα"Καπως ετσι τα λαχανικα μου αποκτουν μεγαλυτερη αξια και ομορφια συναμα γιατι με τα χερακια μου φροντιζω να τους δινω στοργη και προδερμ.Χειμωνα καλοκαιρι ο κηπακος μου με ανταμειβει και απομακρυνεται λιγο το εφιαλτικο σεναριο της πλαστικης προβληματικης διατροφης.

4 σχόλια:

  1. χαιρετε γιαννα, πολυ ωραιο το αρθρο για τα λαχανικα, ευγε για την προσπαθεια σου και ελπιζω να προσθεσεις και μυρωδικα φυτα (μαιντανο, δυοσμο, και αλλα) ωστε να μην εχεις καθολου αναγκη τα του εμποριου
    σε οτι αφορα τα ασπρα κρεατα, θα ηθελα να σημειωσω κατι σχετικο: βλεπω στα σουπερ μαρκετ κατι τεραστια στηθια απο γαλοπουλες, που τα αγοραζουν οι πελατες νομιζοντας οτι αγοαζουν κατι υγιεινο
    το μονο που ειναι σιγουρο ειναι οτι αυτα τα κρεατα εχουν χαμηλα λιπαρα, την ιδια στιγμη ομως ειναι γεματα ορμονες, αφου για να φουσκωσει το στηθος ετσι πρεπει να απορροφησει τεραστιες ποσοτηες απο ορμονες! διαλεγετε και παιρνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Γιάννα
    σε επισκέπτομαι από το σχόλιο που έκανες στον αγαπητό μας παναθήναιο!!
    καλορρίζικο και καλοτάξιδο το μπλογκ σου!θα τα λέμε συχνά και μέσα από την ευωχία!καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε παναθηναιε πολλες ευχαριστιες για το καλοσορισμα και τα σχολια,Το blog μου ειναι λιγο αδεξιο ακομα αλλα προσπαθω.Η επαφη μου με την φυση ειναι μια διαρκης μαθηση για μενα.Σχετικα με τα κρεατα που γραφετε το βιβλιο του COE που αναφερω στο blog ειναι αποκαλυπτικο και αξιζει να διαβαστει,Και παλι ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια καλημερα στη Ρουλα και πολλα ευχαριστω.χαιρομαι ιδιαιτερα για την επισκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή