Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ


Στη ζωη δεν φτανει να υπαρχεις,πρεπει και να συνυπαρχεις.
Να προσφερεις,να αγαπας,να συγκινεις.

Να φερνεις την Ανοιξη καθε στιγμη και να κλεινεις την Ανασταση λατρευτικα σε μια μικρη σου πραξη.

Να σκορπας το πιο υπεροχο αρωμα με ενα λουλουδι κλεισμενο σε ενα κουτι γεματο αγαπη.

Να αναβεις ενα λυτρωτικο φως και να διαλυεις το σκοταδι

Να χαριζεις γλυκες γευσεις για να μαλακωσει ο νους κι η καρδια.


Να στελνεις ενα σοκολατενιο αυγο το Πασχα,στολισμενο με ενα τοσο δα παιχνιδακι,για να ξυπνησεις παιδικες μνημες.
Κι αν βοηθας με αυτον τον τροπο να τρεξει ενα λυτρωτικο δακρυ,τοτε σε κατακλυζει μια μεγαλη χαρα,γιατι ανοιξες την αγκαλια σου σε καποιον.
Τοτε ξερεις πως η ικανοποιηση να προσφερεις ειναι ενα μαγικο ραβδι που αγγιζει πρωτα εσενα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

34 σχόλια:

  1. Γιάννα μου,τι να πω!Ο λόγος σου είναι το μαγικό ραβδάκι που αναδεικνύει συναισθήματα!Τα είπες όλα!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. … η ικανοποίηση να προσφέρεις είναι ένα μαγικό ραβδί που αγγίζει πρώτα εσένα…

    Εικόνες και λόγια, λόγια και συναισθήματα σαν φυσικές αναπνοές!

    Εύχομαι να εισπράττεις πάντα αγάπη και μια αγκαλιά ζεστή από όλους…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρώματα και αρώματα..και το δόσιμο της ψυχής που δεν ζητά τίποτα...
    Γυρίζει όμως από εκεί που ξεκίνησε...
    Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρουλα χαιρομαι τοσο που σε γνωρισα και ακουσα τη φωνη σου στο τηλεφωνο.Φιλια.Αξιζεις περισσοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστω καλε μου Στρατο.Σου ευχομαι να σε αγκαλιαζει παντα η αγαπη των ανθρωπων που εσυ επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη Ανασταση Αντιγονη και ευχαριστω για την επισκεψη.Δινω παντα αυτο που θα ηθελα να εισπραξω και αφηνω κατα μερος την υστεροβουλια.Αν το μετρο ειναι παντα ο εαυτος σου,σημαινει οτι εχεις μαθει να σεβεσαι τον συνανθρωπο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένη μου Γιάννα,
    Εύχομαι το μαγικό ραβδάκι των γλυκόπιοτων λόγων σου ν΄αγγίξει τις καρδιές όλης της μπλογκογειτονιάς.
    Με συγκινείς με την ευαισθησία σου, είσαι ένα σπάνιο πλάσμα.
    Καλή Ανάσταση με τους αγαπημένους σου.
    Ιουστίνη απο ανοιξιάτικο Μόντρεαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχομαι απο καρδιας
    Καλο μηνα ,

    Καλη Ανασταση και μιαν όμορφη και χαρούμενη Πασχαλιά να περάσεις με οσους πραγαμτικά σε αγαπούν.

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιουστινη μου τα λογια σου παντα γλυκα οπως και η παρουσια σου.Ευχαριστω απο καρδιας και ευχομαι τα αναστασιμο φως να σταθει πανω απο την οικογενεια σου και σενα για καθε τι καλο που επιθυμησατε και προσδοκατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρη ευχαριστω πολυ.Ευχομαι Καλο Πασχα με υγεια αγαπη και χαμογελο.
    Οπου κι αν εισαι να περασεις καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιάννα μου ό,τι καλύτερο ολόψυχα σου εύχομαι.Πιστεύω πως ακόμη και τη πιο σκληρή καρδιά η δική σου γλύκα και ευαισθησία μπορεί να την λυγίσει.

    Καλή Ανάσταση καλό Πάσχα
    Φιλί Πασχαλινό αγαπητικό;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιάννα μου με πολύ συγκίνηση και με τις δικέ μου ευχαριστίες πήρα λίγα από όλα από αυτά που μας έβαλες. ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ μαζί με φίλους και συγγενείς, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τί όμορφες δημιουργίες!
    χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα! σου εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστος Ανεστη Γιαννα μου, εισαι το πιο χαρουμενο μπλογκ αυτη την Πασχαλια. Και του χρονου χαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερινα μου καλο ταξιδι και καλα να περασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευη μου Χρονια Πολλα και του χρονου με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απλο"Ποιηση"
    Χρονια Πολλα γεματα αγαπη και χαμογελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σκρουτζακο μου
    Χρονια Πολλα να εισαι παντα καλα να μας στελνεις την αγαπη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεσποινα καλη μου
    Ευχομαι να εχεις υγεια και να γιορταζεις καθε Πασχαλια με την αγαπη των δικων σου ανθρωπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ θέλω να σου πω ευχαριστώ που πέρυσι το καλοκαιράκι ήρθες στο μπλογκ μου και μου είπες δυο λογάκια γλυκά και αν και σε έχω δει μόνο μια φορά και για λίγο νοιώθω ότι είσαι ότι πιο αξιόλογο έχω συναντήσει εδώ μέσα.
    Χρόνια Πολλά καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιάννα, Χριστός ανέστη!
    Όλα καλά και ευλογημένα, για σένα και για όλο τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "..να συνυπαρχεις. Να προσφερεις,να αγαπας,να συγκινεις."

    Γιάννα μπράβο σου.. απλά τα είπες όλα.. σε ευχαριστώ για την υπέροχη παρουσία σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μελισσουλα μου κι εγω θελω να σου πω οτι με εχεις συγκινησει πολυ.Επειδη παρακολουθω καιρο οσα γραφεις εχω καταλαβει οτι εισαι εντελως αληθινη.Και δεν μασας τα λογια σου.Αρα τα οσα μου γραφεις εχουν μεγαλυτερη αξια.
    Ευχαριστω πολυ.Σου στελνω μια αγκαλια και θα χαρω να σε ξαναδω αν και συ το θελεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Α.Παπαγιαννη
    Ευχαριστω πολυ ευχομαι το καλυτερο και καθε μερα να ειναι γιορτινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αρτιστα μου ευχαριστω.Νομιζω πως εδω μεσα χωρανε μονο αληθειες και η καταθεση ψυχης ξεχωριζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και βεβαια θελω! Στο επομενο ταξιδι οπωσδηποτε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως τελικά ότι δίνεις παίρνεις και το ανάποδο...

    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιάννα μου, να νιώθεις πάντα τόσο δυνατά και ζεστά συναισθήματα!
    Το αξίζεις!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μελισσουλα μου χαιρομαι ιδιαιτερα.Ακομα κι αν δουλευω θα βρω τροπο να ερθω να σε συναντησω.Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαρκονακι μου νομιζω κι εγω πως η χαρα που προσφερεις με καποιο τροπο επιστρεφει σε σενα.
    Χρονια Πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ολγα μου ευχαριστω.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τί όμορφα λόγια γλυκιά Γιάννα... σαν εσένα!Ξένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή