Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ

Τελικα νομιζω πως τα καταφερα. Το προβλημα ητανε στον Internet Explorer 9 που δεν ξερω για ποιο λογο κι εντελως ξαφνικα εχασε τον λογαριασμο μου και ακομα δεν λεει να τον ξαναβρει. Ας ειναι δεν του κραταω κακια, αν και για μια στιγμη ειχα πιστεψει πως ειχα χασει ολη την διαδικτυακη μου περιουσια και πηγα να βαλω τα κλαματα για τοσο κοπο που πηγε χαμενος.Τελικα με τη βοηθεια του γλυκυτατου Βαγγελη που ηρθε με τα συνεργα του τον παρακαμψαμε για λιγο και ο ασθενης ξαναβρηκε το χρωμα του και εγω το χαμογελο μου.
Θα σκεφτουμε αργοτερα τι θα κανουμε με την παρτη του και με τι τροπο θα τον τιμωρησουμε για την τοση ταλαιπωρια.
Ειναι κι εκεινη η ανοιξη που φετος δεν λεει με τιποτα να ερθει για να φτιαξει λιγο το κεφι μας.
Απο τα παραθυρα της δουλειας βλεπω το βουνο στεφανωμενο με μια γιρλαντα απο παχια ολοασπρη κρεμα. Σε λιγο το συννεφο γινεται μαυρο, ολο το σκηνικο χειμωνιατικο και μας τυλιγει μια απιστευτη καταιγιδα.Απο το ιδιο παραθυρο εχω απολαυσει τετοια εποχη τα πιο ομορφα δειλινα και ενα πορτοκαλι χρωμα να βαφει τον οριζοντα με χαρη.
Φετος ολα μοιαζουν διαφορετικα και λιγο μιζερα.Μου φαινεται πως και η φυση εχει συνομωτησει με τις δυναμεις του κακου για να μας φορτωσει με θλιψη και ενοχες.
Ειναι μια ασυνηθιστη κατασταση για μας. Εκει που περιμεναμε να απολαυσουμε τους κοπους μας και να χαρουμε μια βραδια με αναμμενα κερια στον κηπο με φοντο τα φρεσκα τριανταφυλλα, ηρθαν τα μαυρα συννεφα.
Η κορη μου τηλεφωνει απο την Κρητη."Μαμα εδω βρεχει συνεχεια και εχω παθει καταθλιψη.Μενω μεσα και βλεπω ειδησεις, μπορεις να μου πεις τι θα απογινουμε εμεις και γιατι σπουδαζουμε με τοσο κοπο;"Δεν εχω μια προχειρη απαντηση και της προτεινω να κλεισει την τηλεοραση και να βγει μια βολτα να δει τους φιλους της.
Αλλα μεσα μου ξερω καλα οτι μια τοσο δυσκολη κατασταση δεν λυνεται με προχειροτητες.
Αυριο το πρωι το ιδιο ακριβως προβλημα θα ορθωθει και παλι και θα ζητησει τη λυση του.

Χτες κοιτουσα τους τουριστες στο Συνταγμα.Περπατουσαν αμεριμνοι και υστερα ανοιξαν πολυχρωμες ομπρελες για να προστατευτουν απο την δυνατη μπορα.Τι να σκεφτονται αραγε για μας; Μας λυπουνται, η μας μισουν, αφου τους εμαθαν οτι τοσα χρονια ειμαστε το παρασιτο της Ευρωπης και τρωμε τους δικους τους κοπους;
Προτιμω να μην μαθω γιατι τα νευρα μου θα γινουν τσιτα παλι.
Εχει μπει τοσο βαθια το μαχαιρι μεσα μου και νιωθω την οπισθοδρομηση που ερχεται, που μου φταινε ολα.Οσο κι αν υπηρξαμε παρασιτα, μια συνεισφορα στον πολιτισμο αυτης της ηπειρου την ειχαμε. Και στη επιστημη και στην παιδεια, αλλα και στην καταγραφη της ιστοριας των πολεμων, εχουμε να επιδειξουμε σαν λαος πολλες περγαμηνες.
Η μεγαλη μας ευθυνη βρισκεται στις λανθασμενες μας επιλογες που επετρεψαν τοσα χρονια σε αναξιες κυβερνησεις να ξεπουλανε καθημερινα ονειρα και υποσχεσεις στο βωμο των πελατειακων σχεσεων για την διατηρηση της εξουσιας.
Κυβερνησεις με κοντοφθαλμη πολιτικη που ηρθαν να αλλαξουν τον τοπο και με τοση ευκολια μετασχηματιστηκαν σε αρπαγες και διαπλεκομενοι σε σκανδαλα οικονομικων συμφεροντων.
Και μεις το επιτρεψαμε να συμβει αυτο, με την ψηφο μας και την ανοχη μας.

Θα ξαναπαω στο παραθυρο.Ας ειναι αυγη, ας ειναι δειλινο, δεν με νοιαζει.Θελω μονο να ξαναδω χρωματα.Να με λουσει το φως που ανατανακλαται στα βουνα της Αιγινας καθως την βλεπω να αναδυεται μεσα απο την θαλασσα. Να νιωσω σιγουρια πως ολα ειναι εκει, στερεα και δυνατα,οπως προνοησε γιαυτα η φυση και η ζωη μπορει να με παει με σιγουρια και σταθερα βηματα ολο και πιο πανω.
Κι η ελπιδα να ξεπηδησει μεσα μου σαν το χαμογελο μικρου παιδιου που σπαταλιεται ακοπα σαν το ταχταρισεις.
Κι υστερα θα παω στον κηπο μου για να δω τα καινουρια λουλουδια και τις φασολιες να μεγαλωνουν.
Δεν ηθελα να μελαγχολησω, ουτε να σας χαλασω τη διαθεση, αλλα ηταν αυθορμητο ολο αυτο και το αφησα να βγει.Και εβαλα χαρουμενες εικονες για να κανουν τη διαφορα.

30 σχόλια:

  1. Μόλις λοιπόν αρχισα να διαβάζω το blog,το έφαγε το μαυρο σκοτάδι...Χαίρομαι πού αποκατασταθηκε και χαίρομαι γιατί η γαλάζια σιλουέτα της Αίγινας φτιάχνει και το δικό σου κέφι :]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννα μου, νιώθουμε όλοι το ίδιο, και το χειρότερο είναι ότι .....τα χειρότερα έρχονται, δουλεύω στο Σύνταγμα και κάθε ημέρα φεύγοντας βλέπω πρόσωπα με αξιοπρέπεια και απόγνωση... ειδικά νέα παιδιά και πραγματικά δεν ξέρω τι να τους πω... και τι να μου πω.
    Οι εικόνες σου πάντα κάνουν τη διαφορά...
    Σε φιλώ, είχα και γω πρόβλημα με τον εχπλόρερ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι Γιάννα μου που λύθηκε το πρόβλημα με το μηχάνημα του διαβόλου (παρ'όλα αυτά εξυπηρετικό) και θα απολαμβάνουμε τις ωραίες και ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σου. Κάθε τόσο βγαίνει κι από ένα πρόβλημα. Έχει τώρα μια εβδομάδα που δεν μπορώ να συνδεθώ με το Skype. Μήπως κανένας φίλος γνωρίζει αν είναι γενικό το πρόβλημα;

    Όλοι κάνουμε τις ίδιες σκέψεις με σένα Γιάννα. Φυσικά είχαμε (και πιστεύω, παρά τα τρέχοντα προβλήματά μας,ότι έχουμε) μεγάλη συνεισφορά σ'αυτήν την ήπειρο. Σ'ένα μας ταξίδι στη Ρώμη ανεβήκαμε στα ανοιχτά κόκκινα λεωφορεία που κάνουν περιήγηση της πόλης. Περιήγηση στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Κινέζικα και βέβαια όχι Ελληνικά. "Ε όχι και στα Ελληνικά", μου λέει ένα ζευγάρι Ισπανών που είχαμε πιάσει κουβέντα, "τι προσφέρατε εσείς μια μικρή χώρα σ'αυτήν την ήπειρο;" "Και μόνο το όνομά ΕΥΡΩΠΗ που της δώσαμε τα λέει όλα", και του είπα την ιστορία. Τελικά ένα σημαντικό μέρος του χρέους μας μπορεί να καλυφθεί αν ζητήσουμε δικαιώματα για χρήση του ονόματος "Ευρώπη" και του "Ευρώ". Φυσικά χαριτολογώ για να σου ευχηθώ
    καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μας έλειψες Γιάννα μου!! όλο κάπως έτσι αισθανόμαστε..αλλά μοα βόλτα στον κήπο σου..ένα βλέμμα στην αναγέννηση της φύσης..στο μπουμπούκι που ετοιμάζεται ν'ανθίσει στο φυλαράκι που έσκασε μύτη..ας γίνει προσμονή και ελπίδα για τα καλύτερα..
    Σου χαρίζω μια μελωδία όλο αρμονία και αναδυση!!
    KΑΛΌ Σ.Κ.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καθόλου Γιάννα μου δεν χάλασες τη διάθεση. Το ίδιο σκεφτόμαστε όλοι και το πιο σπουδαίο είναι και το βλέπω, ο προβληματισμός των παιδιών. Τι να απαντήσεις και τι να αποδείξεις!!

    Σε φιλώ γλυκά να έχεις καλό ΣΚ και όσο για τον μπλογκερ μας έχει ταλαιπωρήσει όλoυς τελευταία:::))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιάννα μου αγαπημένη, το πρόβλημα του κ. google ενώ προσπαθούν να το διορθώσουν είναι ώρες που συνεχίζετε, ελπιζω ότι το δικό σου να λύθηκε.

    Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν ...... και με το δίκιο σου. Δυστυχώς δεν είναι στο χέρι σου να αλλάξεις καταστάσεις. Αυτές οι μαύρες ημέρες στην ζωή μας είναι για να εκτιμούμε τις χαρούμενες, αυτές που θα έρθουν, γιατί δεν είναι τίποτα μόνιμο για πάντα.

    Όσο για την αγαπημένη Χριστιανα σου και όλους τους φοιτητές να θυμούνται ....ότι "Who looks outside dreams, who looks inside achieves".

    Με μεγαλη αρκουδίσια αγκαλιά σε φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάννα μου, μας έλειψες, πολύ όμως!
    Ο καιρός είναι σύμμαχός μας, συμπάσχει, έτσι το βλέπω, κάτι σαν τη Μεγάλη Παρασκευή που η παράδοση θέλει να βρέχει εκείνη τη μέρα με τον επιτάφιο θρήνο να στήνεται στις πλατείες κάθε βράδυ.
    Η αναζωγοννητική επαφή που έχεις με τη φύση είναι ανεκτίμητη, σε φαντάζομαι την ώρα της σιέστας καθισμένη στην αυλή να απολαμβάνεις το διάβασμα ενός βιβλίου που ξέρω πολύ καλά πόσο λατρεύεις, και τα αρώματα από το μικρό σου παράδεισο να χαϊδεύουν τις αισθήσεις. Στιγμή ανεκτίμητη.
    Αγκαλίτσα και φιλάκια καλή μου φίλη ανεκτίμητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΞΑΝΑΒΡΗΚΕΣ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ. ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙΣ.
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλος καλό, όλα καλά! Έτσι δε λένε, Γιάννα;

    Η φύση δεν κάνει άλλο παρά να μας σιγοντάρει στη διάθεσή μας

    Δυστυχώς, όλη αυτή η κατάσταση που επικρατεί, εκτός όλων των άλλων δινών, μας ταπεινώνει.

    Οι υπέροχες εικόνες σου ισορροπούν τη θλίψη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. επιτέλους! μας έλειψες πολύ!!
    νομίζω όλοι προβληματιζόμαστε με αυτά που γίνονται και κυρίως με αυτά που δεν γίνονται. ακόμα κι εμείς που ζούμε μακριά και στην ουσία είμαστε απλοί παρατηρητές της κατάστασης στην Ελλάδα. όλοι κάνουμε τις ίδιες σκέψεις με εσένα και ελπίζουμε!
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
    Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως ηρθες Faliriotissa.Ελπιζω να τα λεμε τωρα πια.Χαιρομαι που με βρηκες και φυσικα ακομα περισσοτερο που ερχεσαι απο τον αγπημενο μου Παναθηναιο.
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και συνεχιζω για να σου πω οτι αγαπω πολυ την Αιγινα και πηγαινω συχνα.Εχει ενα μοναδικο φως και εχω περασει πολυ ωραιες στιγμες με φιλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν καταλαβαινω Ποπη μου τι ακριβως επαθε ο εξπλορερ και μας σκαρωσε τετοιο προβλημα.Ας ειναι, ελπιζω να τελειωσε πια η ταλαιπωρια.
    Οσο για τις καθημερινες εικονες που συνανταμε ειναι πολλες φορες αποκαρδιωτικες.Ειναι μια κατασταση εντελως δυσκολη και ολο και πιο σκοτεινο φανταζει το μελλον για ολους μας.
    Ακομα υπαρχει περισσεια ελπιδας και παρακαλαω να κρατησει.Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντινο μου καλησπερα.
    Ειδες τι ταλαιπωριες εχει αυτη η ατιμη η τεχνολογια!Καλη καλη, αλλα οταν της κατσει κατι στραβα μας βαζει σε μπελαδες.Της χρωσταμε βεβαια και πολλα καλα, γιαυτο και δεν της κραταμε κακια.
    Για το Skype λυπαμαι αλλα δεν εχω τον τροπο να σε βοηθησω,γιατι εγω το χρησιμοποιω χωρις προβλημα και συνηθως τα βραδια μιλαω με την κορη μου.
    Βεβαια θα ηθελα πολυ να παρω στα σοβαρα την προταση σου για την εξαγορα του ονοματος της Ευρωπης γιατι δεν μου μοιαζει καθολου για αστειο.Το κακο με μας τους Ελληνες νομιζω ειναι οτι πρωτοι εμεις ξεχασαμε την καταγωγη μας και τους προγονους μας, με αποτελεσμα να ευτελισουμε ενα μερος της πνευματικης μας περιουσιας.Και τωρα μας ζητανε ολοι τα ρεστα χωρις οικτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πελα μου η μελωδια σου εχει μεινει στα αυτια μου.Ευχαριστω για ολα καλη μου φιλη.Αν εχω καταφερει να λυσω το προβλημα μου οριστικα θα τα λεμε και παλι πολυ συχνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημερα Γιαννα!!!!!!!
    Θα αποπειραθω να απαντησω στο ευλογο ερωτημα της κορης σου. Ο κοσμος σημερα ειναι ενα. Η νεα γυναικα και ο νεος ανδρας θα πρεπει να βλεπουν την αγορα εργασιας σαν ενιαια, και να διαμορφωνουν τις δεξιοτητες και γνωσεις τους με τροπο που να ειναι ανταγωνιστικοι στο ευρωπαικο και διεθνες περιβαλλον εργασιας και οχι μονο σε ενα κακομοιριασμενο και μιζερο επαρχιωτικο "ελληνικο". Ενας νεος ανθρωπος με προσοντα θα πρεπει να τολμησει να κανει πραγματα που γαινομενικα ειναι ασυμβατα με την περιρρεουσα πραγματικοτητα, ειτε εντος ειτε εκτος των γεωγραφικων συνορων. Με το διαδικτυο τα υπερβαινεις τα γεωγραφικα συνορα με ενα κλικ. Επαναλαμβανω, ο κοσμος ειναι ενα. Πιο συγκεκριμενα στο επομενο σχολιο για να μην χαθει αυτο λογω μεγεθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συνεχιζω την αποπειρα απαντησης στην κορη σου. Μια ειδηση που περασε στα ψιλα αυτες τις ημερες ειναι οτι βελτιωθηκε σημαντικα το ισοζυγιο εξαγωγων - εισαγωγων. Υπαρχουν ελληνικες επιχειρησεις που εξαγουν και μαλιστα αυξανουν τις εξαγωγες τους καθε τριμηνο. Υπαρχουν τομεις οικονομικης δραστηριοτητας και προιοντα που ειναι πολυ αγαπητα στον κοσμο και παραγονται στην Ελλαδα. Πρεπει ομως να τολμησουν οι νεοι και να ξεφυγουν απο τα "κλισε" της γενιας μας. Παραδειγμα: η παραγωγη διατροφικων προιοντων με υψηλη προστιθεμενη αξια. Το δυναμικο αναπτυξης ειναι τεραστιο. Ας αποφασισουμε λοιπον οτι δεν μπορει ολοι οι αποφοιτοι του Οικονομικου Πανεπιστημιου να γινουν Οικονομικοι Διευθυντες, και ας ονειρευτουμε οτι οι νεοι μας θα γινουν επιχειρηματιες, οχι υπαλληλοι, στον τομεα των τροφιμων. Γιατι το ζητουμενο ειναι η αναπτυξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κλεινω λεγοντας οτι η λυση, οταν υπαρξει, που θα υπαρξει, γιατι η Ατλαντιδα ειναι μυθος, θα ελθει μεσα απο την οικονομικη αναπτυξη. Αυτο που λειπει σημερα και χρειαζεται ειναι η διαμορφωση ενος λειτουργικου πλαισιου ενισχυσης της επιχειρματικοτητας, για να μπορει ενας νεος να ξεκινησει την δικη του επιχειρηση χωρις να ειναι απογονος Ωνααση. Το ετερο χρειαζουμενο ειναι να ονειρευτουν οι νεοι και να πραγματοποιησουν την επιχειρηματικοτητα και ΟΧΙ την υπαλληλια. Αυτη ειναι η απαντηση, και ελπιζω και το μελλον: η επιχειρηματικοτητα και ο ιδιωτικος τομεας που αναπτυσσει τα ανταγωνιστικα πλεονεκτηματα της Ελλαδας. Στη διαθεση σου και της κορης σου για επεξηγησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατερινα μου ο προβληματισμος των νεων ειναι πραγματικα αυτο που με στενοχωρει βαθεια.
    Και τελικα ολοι σπρωχνουμε τα παιδια μας να φυγουν στο εξωτερικο για να εχουν καλυτερη τυχη.Το θεμα ειναι ποση μεταναστευση μπορουν να δεχτουν τα αλλα κρατη, οταν η κριση ειναι γενικη και ποσες θεσεις εργασιας μπορουν να εξασφαλιστουν.
    Σημερα ερχεται ο Παναθηναιος με ενα τοσο εμπεριστατωμενο σχολιο, δηλ.τρια, για να μας δωσει μια αλλη διασταση που πρεπει οπωσδηποτε να την προσεξουμε.
    Και μακαρι να να υπαρχουν συνεχως και καλυτερες λυσεις για ενα μελλον λαμπρο οπως το ονειρευομαστε ολοι μας.
    Καλη εβδομαδα ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευη μου το μηνυμα σου ειναι τελικα αισιοδοξο και ετσι θελω να λειτουργησει μεσα μου.
    Εδω τα πραγματα ειναι τοσο δυσκολα και συνεχως οταν μιλας με καποιους ανθρωπους ακους και καινουρια πραγματα που δεν τα ηξερες.
    Ποσοι εχουν χασει τη δουλεια τους,ποσοι κλεινουν το καταστηματα τους γιατι δεν βγαινει και πως οι δημοσιες υπηρεσιες δεν εχουν τα απαραιτητα να λειτουργησουν πλεον σε γραφικη υλη.
    Χτες ακουσα απο φιλους μου οτι φερνουν στην υπηρεσια χαρτι τουαλετας απο το σπιτι γιατι στο χωρο δουλειας δεν υπαρχει.
    Μετα επισημως αρνουμαστε οτι θα φτωχηνουμε,ενω η πτωχευση ειναι ηδη εδω.
    Σου στελνω με την αγαπη μου μια μεγαλη αγκαλια και παντα ελπιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρουλα μου αγαπημενη φιλη!
    Με ξερεις πολυ καλα τελικα.Ναι πολυ απολαμβανω να καθομαι σε μια σκια στον κηπο με ενα βιβλιο.
    Τωρα τελευταια εφτιαξα και ενα λικερ φραουλα και παιρνω μαζι μου κι ενα ποτηρακι για συντροφια.
    Δεν μπορω να τα στερηθω αυτα γιατι τοτε δεν θα υπαρχω πια σαν ανθρωπος.
    Φιλιαααααααα σε ολους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου Μαριανθη μου καλως ηρθες.Ελπιζω πως το προβλημα μου ελαβε τελος.
    Δεν αντεχω να ξαναρχισω απο την αρχη το ψαξιμο.Προσπαθησα να κανω τον μηχανικο μονη μου στην αρχη και ακολουθησα την βοηθεια του blogger, αλλα δεν καταφερα τιποτα οσο κι αν παλεψα.
    Καλη εβδομαδα,φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στρατο αυτο το "μας ταπεινωνει",ειναι η πιο σκληρη αληθεια αναμεσα σε τοσες αλλες.
    Τι να πουμε ομως, ας προσεχαμε κι εμεις οταν επιστευτηκαμε αυτους που δεν μας αξιζαν.
    Τωρα ζουμε μεσα στην αβεβαιοτητα και απο πανω ακουμε και τα διαφορα.
    Να εισαι καλα και μια βουτια στη φυση οταν ειναι δυνατο φορτωνει μπαταριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπημενη μου Γεωργια
    Με εχεις τοσο συγκινησει με τα μηνυματα σου.Ξερεις εγω ειμαι και λιγο μηρυκαστικο.Φερνω ξανα και ξανα στο μυαλο μου κατι που με εχει αγγιξει,ας ειναι και μια λεξη και παιρνω δυναμεις απο αυτο.
    Θα σου πω πως δεν γινεται να εχεις γεννηθει σε ενα τοπο και να τον αγαπας και να μην σε αγγιζουν οι δυσκολες καταστασεις που περναει.
    Οπου κι αν εισαι σιγουρα σε βρισκουν τα νεα και ο προβληματισμος ειναι για ολους μεγαλος.
    Εμεις που ζουμε εδω ακομα αντεχουμε, αλλα δεν ξερουμε για ποσο.Η μεγαλη μας ανησυχια αφορα τους νεους και τις προοπτικες που διαγραφονται μπροστα τους σε ενα κρατος που πρωτα τους εξαντλει για να σπουδασουν και μετα τους διωχνει.
    Να εισαι παντα καλα και να ξερεις πως το ενδιαφερον σου το εχω κρατησει.
    Σε φιλω μικρη μου
    Υ.Γ.Το παρτυ γενεθλιων οργανωνεται;Αχ και να μπορουσα να ερθω εστω και για μια ωρα.Χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπημενε μου Σκρουτζακο σ'ευχαριστω που περνας παντα.Καλο μηνα και να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παναθηναιε φιλε μου συχνα παρακολουθω στα κρατικα καναλια διαφορα θεματα της αγροτικης περιφερειας, οπου ακουω πολυ ενδιαφεροντα πραγματα με προιοντα που παραγονται απο νεους αγροτες που εχουνε φοβερες ιδεες.
    Και μαλιστα εχουνε και προγραμματα που υποστηριζονται απο την Ευρωπαικη Ενωση και ειναι πολυ σπουδαια.
    Παντα το ελεγα πως αν καποιος εχει την ιδεα και το ενδιαφερον μπορει να κανει σημαντικα πραγματα σ'αυτον τον τομεα και να ειναι και πρωτοπορος.
    Θα μιλησω με την κορη μου και δεν αποκλειται να εχουμε μια επαφη για να μαθω περισσοτερα.
    Ευχαριστω καλε μου φιλε.
    Καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. d9b here καλημερα σας παντα περναω να σας διαβαζω και χαιρομαι που μου ανοιγετε νεους δρομους σκεψεις και βλεπω τα πραματα και απο μια αλλη σκοπια καλο σ/κ και ολοι στο συνταγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. hellloooooooooooooo it's me again το κοκκινο ποτακι τι ακριβως ειναι ;;;;;;;;;;;;;;;
    ωραιο φαινεται.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλησπερα καιρο εχεισ να γραψεις???? δουλευεις ή επεσε παλι το συστημα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή