Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ





Το REAL FOOD φιγουραρει πανω στο τραπεζι μαζι με το free press.Οι εικονες του ειναι πολυ ρεαλιστικες και μου αρεσει να το χαζευω με τις ωρες.Καμια φορα μαγειρευω τις συνταγες του που με εμπνεουν



Μου αρεσει το περιοδικο που βρισκω στο αεροδρομιο,μια δουλεια εξαιρετικη.ATHENS voice οταν το βρισκω,γιατι εξαφανιζεται αμεσως.Το επισης πολυ καλο LIFO το ξεχασα στην δουλεια.Γαστρονομος της Κ γευση απο καλοκαιρι και θαλασσα.




Τo CONFIDENTIAL της ευης η προσπαθεια ειναι πραγματι πολυ καλη .Πρεπει να την ενισχυσουμε

Να πω κατι για την καθημερινη της Κυριακης .Ειναι μια εφημεριδα που σου μαθαινει τα παντα.Τεχνες ,πολιτισμος,βιβλια,φωτογραφιες,αρθρα και σχολια με μεγαλο ενδιαφερον.Το κακο ειναι οτι πολλες φορες δεν προλαβαινω να διαβασω ολη την υλη με το λιγο χρονο που εχω.Το ακουω και απο αλλους αυτο.Οτι διαβασεις ομως ειναι κερδος.



4 σχόλια:

  1. τα περιοδικά της Κυριακής είναι πολύ ωραία πάντα! γιατί πάντα συνδυάζονται με χαλαρά πρωινά Κυριακής... τι ωραία! πάντως όλα αυτά που έχεις εκεί, με περιμένουν στο σπίτι των γονιών μου να τα διαβάσω σε λίγες μέρες :)
    τι χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Γιαννα μου,
    μετα απο μια γρηγορη βολτα στο δημιουργημα σου(δυστυχως στον ελαχιστο χρονο που εχουμε για διαλλειμα στη βαρδια)με πολυ κεφι θα αφιερωσω τον ελευθερο χρονο μου στο σπιτι διαβαζοντας τις καταχωρησεις σου και θα σου κανω τα σχολια μου.Συγχαρητηρια για το γουστο και την εκφραση.Τα φιλια μου,Αθηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αθηνα σευχαριστω.φιλακια πολλα καλο βραδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταλαβαινω τη χαρα σου.ευχομαι μαζι με τα περιοδικα να σε περιμενουν πολλες ευχαριστες στιγμες,βολτες,χαλαρωση και να χαρεις οσους ανθρωπους αγαπας.τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή