Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Ο ΥΠΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ


Θαυμαζω τους ανθρωπους που μπορουν και κοιμουνται ευκολα.Οση κουραση και ναχεις παιρνεις εναν υπνακο,χαλαρωνεις και μετα εισαι παλι ετοιμος να τρεξεις για τις δουλειες σου.
Εγω απο παιδι ειχα προβλημα με τον υπνο.Και θυμαμαι οτι ενιωθα δυστυχισμενη οταν τα μεσημερια,κυριως του καλοκαιριου, με κυνηγουσε η μανα μου για να κοιμηθω.Εστεκα σε μια γωνια και περιμενα με αγωνια ποτε θα ξυπνησουν οι αλλοι για να νιωσω παλι ελευθερη.

Οταν αρχισα να δουλευω και επρεπε να ξενυχταω για καλο σκοπο το μαρτυριο μου ολοκληρωθηκε.Δεν μπορουσα να ξεκουραστω ουτε πριν,αλλα ουτε και μετα.Και δεν καταφερα να το συνηθισω ακομα και μετα απο τοσα χρονια.


Ο υπνος ειναι φαρμακο,θεραπεια του κορμιου και του νου.Δυναμωνει τη μνημη και κανει καλο στο δερμα και στο νευρικο σου συστημα.Οσο εισαι αφημενος στην αγκαλια του Μορφεα σταματουν και οι κακες σκεψεις,το σωμα αναπαυεται και για λιγο η πραγματικοτητα σου, περναει σε αλλη διασταση.
Ασε που μπορει να ονειρευτεις κιολας οτι η κριση τελειωσε,τρωμε ολοι με χρυσα κουταλια,οι συνταξιουχοι εχουν φαρμακα και περιθαλψη,το παιδι σου βρηκε μια καλη δουλεια και σενα σου χαμογελαει μια παλια σου αγαπη και ερωτευεσαι ξανα.
Καλα το ξερω,εδω παει το"και μετα ξυπνησες",αλλα τι να λεμε ο υπνος κανει καλο.

Χτες το πρωι τελειωνω απο τη δουλεια στις 7.30 και ξεκινω για το σπιτι.Ειμαι πτωμα με ελαχιστο υπνο και αυτη τη φορα θελω οσο τιποτα να ξεκουραστω.
Μολις φτανω κανω μερικα τυπικα και αποφασιζω να παω για υπνο.Εδω αρχιζει η μαχη με το στιφογυρισμα.Ζεσταινομαι,ιδρωνω,τσουζουν τα ματια μου,ποναει ξαφνικα ολο μου το κορμι αλλα ο λυτρωτικος υπνος δεν ερχεται με τιποτα.Τι κακο εχω κανει θεε μου, σκεφτομαι και ακομα κι ο υπνακος με αποφευγει.Νομιζω οτι καπου εδω αρχιζει ο εκνευρισμος και αποφασιζω να κανω διακοπη για διαφημισεις.Διακοπη απο το στροβιλισμα δηλαδη, γιατι τιποτα αλλο δεν μου συμβαινει.Σερνομαι μεχρι τον υπολογιστη και ριχνω ματιες στα μπλογκς.Μελισσουλα το ποστακι σου πολυ με συγκινησε και ετσι αρχισαν και ολες οι σκεψεις.Δεν ειδα το σηριαλ γιατι μολις ειχε αρχισει εγω εφυγα για τη δουλεια αλλα απο οσα γραφεις καταλαβαινω.

Ξαναρχιζω την προσπαθεια να κοιμηθω και γρηγορα καταλαβαινω οτι ειναι ματαιος ο κοπος.Ποσα προβατακια πρεπει να μετρησω ακομα.Σε λιγο θα βελαξω εγω η ιδια.


Αφηστε που λενε οτι ο κακος υπνος παχαινει κιολας.Γιατι οι ερευνες εχουν δειξει οτι οι ανθρωποι τρωνε μετα, κατα μεσο ορο 550 θερμιδες η 22% περισσοτερες απο το κανονικο.Ευτυχως που ο υπνος ειναι ιδιωτικη υποθεση και δεν χρειαζεται να τον αγορασουμε γιατι καποιοι θα πληρωναν πολυ ακριβα τη γλυκια συνηθεια.

Αχ ας ακουσω ενα τραγουδακι να ξεχαστω λιγο και ελπιζω η μαχη μου με τον υπνο να ειναι νικηφορα τελικα γιατι δεν με βλεπω καλα.

Καλο μηνα σε ολους και καλο δροσερο καλοκαιρι η καυτο οπως το προτιμαται.



25 σχόλια:

  1. Μικρή μου Γιάννα,
    Λυπούμαι που έχεις δύσκολο τον ύπνο. Για μένα, η ζωτηρία της ζωής μου υπήρξε το γεγονός πως μπορώ να κοιμηθώ παντού όποια ώρα μου έρθει.
    Το πένθος για την απώλεια της αδελφής μου το πέρασα με βαθείς ύπνους, όπου τίποτε δεν τάραζε τα όνειρά μου.
    Εύχομαι να βρείς το ρυθμό σου, αν και η δουλειά σου ίσως είναι αυτή που σου έχει ανατρέψει τον υπέροχο γλυκό ύπνο.
    Φιλί ηλιόλουστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΥΠΝΟΣ ΕΙΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΡΜΑΚΟ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως, το καλύτερο υπνωτικό δεν είναι ο υπολογιστής. Μελέτη που πρόσφατα διάβασ λέει ότι, τουλάχιστον δυο ώρες πριν κοιμηθούμε πρέπει να έχουμε απομακρυνθεί από τον υπολογιστή.
    Άκου και ένα ωραίο σχετικό, αν δεν το ξέρεις: Κάποιος πηγαίνει να δει ένα μεγαλόσχημο (να μην αναφέρω την ιδιότητά του και σκανδαλίσω). Στην πόρτα τον σταματάει ο θυρωρός
    -"Tι θέλετε;"
    -"Είναι επάνω ο......."
    -"Ναι, αλλά αναπαύεται"
    -"Δηλαδή είναι στην αγκαλιά του Μορφέα;"
    -"Μορφέα τον λένε, Γιάννη, Θανάση, θα σε γελάσω. Πάντως είναι ναύτης"
    Καλό ύπνο γι'απόψε Γιάννα και όλο τον νέο μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όποτε μπαίνω σε δωμάτιο ασθενούς μου και τον βλέπω να κοιμάται, τον αφήνω στην ησυχία του. Χρειάζεται τον ύπνο περισσότερο απ' ό,τι τον γιατρό (με ελάχιστες εξαιρέσεις). Όσο για μας τους (κατά τεκμήριο) υγιείς, μακάρι να μπορούσαμε να κοιμόμαστε λίγο περισσότερο, τουλάχιστον όταν υπάρχουν διαθέσιμες ώρες. Το κακό είναι ότι μάλλον είναι προγραμματισμένες στα γονίδια οι ανάγκες μας, κι έτσι χάνουμε "από χέρι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ύπνος είναι φάρμακο και πολύ αποτελεσματικό μάλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιάννα μου,καλημέρα!
    Μεγάλη υπόθεση ο ύπνος!
    Ευτυχώς μέχρι στιγμής,δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα,φαίνεται όπως λέει ο γιατρός τα γονίδιά μου με προγραμμάτισαν στο... υπναρού!
    Αλλά δεν λέω μεγάλες κουβέντες γιατί τίποτα δεν είναι όπως χθές...
    Ίσως λοιπόν εσένα τα γονίδια σου να σε θέλουν ξύπνια περισσότερες ώρες!
    Γλυκούλα μου σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην αγχώνεσαι, δεν ξέρω κανένα μικρό που να θέλει να κοιμάται τα μεσημέρια του καλοκαιριού ...δεν θέλουν να χάσουν το παιχνίδι!!!
    Εγώ πάλι, μπορεί να κλείσω τα μάτια μου για 10 λεπτά και μετά να είμαι περδίκι!

    Το καλή ξεκούραση πρέπει να είναι η καλύτερη ευχή που σου δίνουν ε? :))

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ Ιουστινη μου ζηλευω παντα αυτους που τα καταφερνουν και ξεκουραζονται με ενα καλο υπνο.Εγω ειμαι πολυ δυσκολη σ'αυτον τον τομεα και πολλες φορες νιωθω κουρασμενη και ατονη.Προσπαθω να βρω καποιον που να μου μοιαζει λιγο για να παρηγορηθω.Φιλακια καλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σκρουτζακο μου καλο μηνα και υγεια.Οπως τα λες.Ευχαριστω για την επισκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντινο μου εχεις δικιο.Νομιζω οτι πριν κοιμηθεις πρεπει για καποιο χρονικο διαστημα να εχεις ηρεμησει και να απεχεις απο εντονες δραστηριοτητες.Το ανεκδοτο καλο ευχαριστω.Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλε μου κ.Παπαγιαννη αυτο με τα γονιδια με βαζει σε σκεψεις.Αλλα πρεπει μαλλον να το δεχτω γιατι αν απο παιδι δεν ειχα ευκολο υπνο,δεν καταφερα ποτε να αλλαζω.Αρα το κουβαλας μεσα σου και σε ακολουθει ως το τελος.Μερικες φορες τα ειχα καταφερει αλλα για πολυ λιγο.Τι να πω χρειαζεται και λιγη υπομονη και θετικες σκεψεις αλλα πως να γινει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοιβο ειναι η τελεια θεραπεια.Σε ηρεμει και σε ξεκουραζει.Μεγαλη αναγκη του οργανισμου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ αυτα τα ατιμα τα γονιδια που με ηθελαν τοσο ξυπνια.Αν τα ειχα τωρα εδω θα εβλεπαν αυτα τι θα τους εκανα.Ογλα μου εισαι τυχερη που μπορεις και κοιμασαι ευκολα.Παντα να εχεις ξεκουραστο πνευμα για να μπορεις να δημιουργεις και να σε χαιρομαστε.Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Μαρκονακι μου.Αχ μου σερβιρετε μια καλη ξεκουραση σας παρακαλω;Που ειναι η ατιμη και ολο δεν ερχεται στο ραντεβου μας;Με τους ρυθμους και το αγχος που ζουμε εχουμε χασει και τον υπνο μας,αλλα εγω μαλλον δεν τον ειχα βρει ποτε.Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναι, αλλα με το να εισαι ελαφρο-υπνωτη, ξυπνας αμεσως οταν σου κανουνε κανταδα "ξυπνα μικρο μου κι ακουσε καποιο μινορε της αυγης"
    ουδεν κακον αμιγες καλου
    και καλον υπνον αποψε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αχ, εκείνο το βράδυ ήταν δύσκολο. εγώ κοιμήθηκα εν μέσω δακρύων και λυγμών!
    όμως, για τις αϋπνίες έχω ένα τρομερό ρόφημα που σε βυθίζει σε ύπνο βαθύ και γλυκό, τήλιο, βαλεριάνα, πασιφλόρα,χαμομήλι φτιάχνεις ένα τσαγάκι και σε μισή ώρα το πολύ ταξιδεύεις στην αγκαλιά του Μορφέα :)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πόσες φορές έχω πει.."αυριο είναι Κυριακή δεν έχω να κάνω τίποτα θα κοιμηθώ μεχρι το μεσημέρι"αλλά που..το ρημάδι το βιολογικό ρολόι βαράει απο τις 5 και ας εχω ξαπλώσει 2.Ακριβούτσικος έγινε και αυτός ο ευλογημένος..
    Καλή σου μέρα Γιάννα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπον Παναθηναιε εγω δεν ξεχνω ευκολα.Περιμενω κανταδα και γρηγορα.Βεβαια προσοχη γιατι υπαρχει και το παραδειγμα του Ζηκου,απο το φιλμ"της κακομοιρας"οπου μια "σλουληκαντερα"οπως τη λεει, τον καταβρεχει την ωρα που κανει κανταδα και σ'αυτη την περιπτωση δεν θα μπορεσω να κανω τιποτα οσο ξυπνια και να μεινω.Θα κανω ομως μια πλεξουδα τα μαλλια μου για να πιαστεις να'νεβεις να σωθεις.Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μελισσουλα μου θα το προσπαθησω το ροφημα.Λενε για τη βαλεριανα οτι κανει θαυματα.
    Λοιπον εισαι μια ευαισθητουλα εσυ,αλλο πραμα!
    Φιλια καλο Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ Πελα μου αυτο το 5 τι μου θυμιζει.Εγω πολλες φορες κοιμαμαι στην αρχη και ξαφνικα ξυπναω μες στη νυχτα και τοτε ερχονται ολες οι κακες σκεψεις.Επισης αν κουβαλαω κατι απο τη δουλεια αυτο κι αν με ξυπναει.Τι να πω δεν ξερω.Βεβαια απο παιδι ειχα προβλημα και τωρα πια το καθημερινο αγχος τα εχει κανει ολα χειροτερα.Ευχομαι με τη συνταξη-αν ερθει ποτε-να τα αφησω ολα πισω μου.Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ταλι μου καλη τα σωσαμε ολα.Μην ανησυχεις.Μαλλον δεν ειμαι τοσο καλη ωστε να κανω κολπα με το μπλογκερ μου αλλα ειναι σαν να εχει δημοσιευτει.Και εγω εχω εκφρασει την ευγνωμοσυνη μου για τον ελεγχο των σχολιων γιατι γραφουν ορισμενοι οτι μπορεις να φανταστεις.Ευχαριστω για οσα γραφεις.Σου αφιερωνω "το πατωμα"και δεν πειραζει αν δεν σε αφησει να κοιμηθεις.Φιλακια λιονταρακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ:::))

    νομιζω οτι πρωτη φορα προηγειται η απαντηση του σχολιου::))

    Γιαννα μου σε ευχαριστω!!:)
    και απαντω:

    πρωτον..οταν ακους το πατωμα σιγουρα δεν υπαρχει ελπιδα να κοιμηθεις.

    δευτερον οτι αναφορα το "μετα ξυπνησες" υπαρχει και το αλλο
    "μη φας ..θα σφαξουμε ελικοπτερο"

    χχχχχχχ

    πφφφφφφ

    ο υπνος ειναι απολυτα απαραιτητος
    εγω οταν δεν εχω κοιμηθει καλα ειμαι αρρωστη ολη τη μερα..και η μια μερα φερνει την αλλη ..

    και οχι
    δεν μπορω παντοτε δυστυχως να κοιμαμαι καλα
    ενω εχω απιστευτη ευκολια στη σιεστα ..
    στον βραδινο αν περασει η ωρα μου το χω χασει..
    ετσι εδω και πολυ πολυ καιρο εχω κοψει και το μπλοκινγκ τη νυχτα γιατι με αποπροσανατολιζε και κολλουσα ωρες (σε αυτο οφειλεται και η απουσια μου συχνα)
    και βοηθω τον εαυτο μου στα δυσκολα με λιγο βαλεριανα και ενα ζεστο γαλα...
    ολοι εχουμε αναγκη εναν καλο υπνο Γιαννα μου...

    ξεκουραζει το μυαλο και το κορμι απο την ενταση
    αλλιως δεν λειτουργουμε
    πηγαινε στο φαρμακειο και παρε ενα μπουκαλακι βαλεριανα ειναι απολυτως φυσικο
    δεν εχεις καμια εξαρτηση (ειμαι κατα σε οτιδηποτε αλλο)
    και σε μενα μπορω να πω οτι λειτουργει και σαν υποβολη...
    ειμαι ησυχη πως η βαλεριανα θα μου φερει τονεναν βαθυ ξεκουραστο λυτρωτικο υπνο..

    -δοκιμασε το!!!:::::)))))))))))))))

    φιλια πολλα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιάννα εγώ πιστεύω οτι όσο εξακολουθείς να πιστεύεις οτι είναι γονιδιακό, ή τελος πάντων οτι έτσι είσαι από τη φύση σου, τόσο ο οργανισμός σου, ζητώντας αυτοεπιβεβαίωση αυτής της πεποίθησης δεν θα πηγαίνει για ύπνο. Επομένως ίσως να δοκίμαζες να πιστέψεις οτι μπορείς να αποκοιμηθείς πααααρα πολύ εύκολα.....? Φιλιά και καλούς ύπνους :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γκλομπαλ μου ειλικρινα αυτο δεν το ειχα σκεφτει καθολου.Ξερεις καμμια φορα παραδινομαστε σε κατι παιρνουμε και μια αποψη δεδομενη και μενουμε εκει.Βεβαια το προβλημα του υπνου ειναι πλεον πολυ σοβαρο και αρκετοι ανθρωποι βασανιζονται απο αυτο λογω και του συγχρονου τροπου ζωης.
    Και ειναι γνωστο οτι η αυπνια προσβαλει το κεντρικο νευρικο συστημα με πολλες βλαβες.Τι να πω ευχομαι να εχουμε ολοι καλους υπνους και ονειρα γλυκα.Ας αφεθουμε να πιστεψουμε οτι μπορουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Eγώ Γιάννα μου τί να πω που από παιδί τον ύπνο τον είχα στο τσεπάκι μου αλλά υπνοβατούσα;! Και τώρα ακόμα κοιμάμαι στο πεντάλεπτο αλλά που και που καμιά βόλτα την κόβω μεσα στο σπίτι... Ησυχία δεν έχουμε εμείς οι άνθρωποι, είδατε τα ζώα τί γλυκά που κοιμούνται; Φιλάκια, Ξένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή