Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ

Ενα βιντεο που παρακολουθησα στην κρατικη τηλεοραση και νομιζω αξιζει να το δουμε.
Ενα νεαρο κοριτσι απο την Ουκρανια εμφανιζεται στη πατριδα της σε μια εκπομπη ταλεντων και κανει τον κοσμο να κλαψει.
Η Ksenia Simonova ζωγραφιζει με αμμο πανω σε τζαμι την ιστορια της Ουκρανιας.
Ξεκινα με ενα ομορφο τοπιο και ενα νεαρο ζευγαρι που χαιρεται τον ερωτα του,οταν ξαφνικα ολα διακοπτονται απο τους βομβαρδισμους του δευτερου Παγκοσμιου πολεμου.
Μου αρεσει πολυ η κινηση της, καθως επισης το κερι που αναβει για να φωτισει την ιστορια της.Στο τελος ζωγραφιζει τον αγνωστο στρατιωτη της Ουκρανιας και γραφει "για παντα μαζι σου".Υστερα σκυβει και σβηνει σχεδον ευλαβικα το φως.
Ο κοσμος που την παρακολουθει κλαει.

Ανακαλυψα βεβαια αργοτερα οτι η ζωγραφικη στην αμμο ειναι αρκετα γνωστη και πολλοι καλλιτεχνες εχουν ασχοληθει φτιαχνοντας σπουδαια εργα.
Αυτη η τεχνη του εφημερου που κατακτα την μνημη μας και μενει εκει μου φαινεται τρυφερη και αμεση.Εχει κινηση και μια περιγραφικοτητα που μετακινει τον θεατη της απο το ενα σημειο στο αλλο γρηγορα και χωρις αναστολες.
Απο την ιδια ειναι και το παρακατω βιντεο.Απολαυστε το.

19 σχόλια:

  1. Πριν την Simonova είχε τύχει να δω και την δουλειά
    αυτής της ζωγράφου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχως που υπαρχουν τετοια θεικά πλασματα και μας θυμιζουν τι σημαινει αυτος ο μικρος θεουλης που όλοι κρυβουμε μεσα μας,αλλά και ποσο μικροι ειμαστε ταυτοχρονα.
    Να' σαι παντα καλα Γιαννα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεσποινα


    Μπετυ ειναι πραγματικα υπεροχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγγελικη μου ευχαριστω εχεις παντα κατι να προσθεσεις.Ειδα τα βιντεο ειναι θαυμασια.Καλο σου βραδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρια μου καλη τι κανεις μικρη μου;Ημουν σιγουρη οτι θα σου αρεσε.Αυτος ο κοσμος ο μικρος ο μεγας.Σε φιλω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το συγκλονιστικό στο πρώτο βίντεο της μικρής πέρα από την τεχνική της,ήταν ότι σε λίγα λεπτά αποτύπωσε το δράμα που βίωσε ο ουκρανικός λαός το 1946,τη μετατροπή του έρωτα σε αίμα και δάκρυα ως συνέπεια του πολέμου.θα τολμήσω να πω παραφράζοντας γνωστή έκφραση,ένα βίντεο χίλιες λέξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικό!Ετσι είναι και στη ζωή,συμβαίνουν πράγματα,στιγμες ,εικόνες, που περνάνε και μένουν ανεξίτηλα στη μνήμη μας.Θαυμάσιο Γιάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eνοικοι της ματαιότητας

    Τελικά
    η επανάσταση πνίγηκε στο αίμα. Ακολούθησαν ταραγμένες μέρες.
    Σκιές απ’ το παρελθόν εμφανίστηκαν στους δρόμους. Κάποιοι ευφάνταστοι είδαν και τον
    τυφλό ραψωδό σε μια σκάλα υπηρεσίας — εξακολουθούσε ενοχλητικά να υμνεί την
    Τροία. Εμείς σερνόμαστε συντριμμένοι απ’ το μεγαλείο όλων αυτών που
    δεν πράξαμε. Ώσπου νύχτωνε και τ' άστρα φώτιζαν σιγά σιγά
    το ακατανόητο του κόσμου...
    Τασος Λειβαδιτης

    Το ταλεντο αυτου του κοριτσιου..μια κραυγη στην ιστορια αυτου του κοσμου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρουλα μου καναμε ακριβως την ιδια σκεψη.Σε φιλω γλυκεια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστω Πελα μου.Η ζωη μας ολη μια καταγραφη στη μνημη.Στην πραγματικοτητα τιποτα δεν χανεται.Αυτο που ζησαμε ειμαστε εμεις.Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ορφια καλη μου με τους στιχους αυτους ειδα ξανα αυτο το κοριτσι να ζωγραφιζει τον πινακα της.Ειναι υπεροχοι,σαν να γραφτηκαν για την περισταση.Ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καταπληκτική η μικρή
    μεγάλη φαντασία και ταλέντο

    συγκινήθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. απλο"Ποιηση",εχεις φαντασια και μ'αρεσει.Καλως ηρθες.Ευχαριστω για το σχολιο,ελπιζω να τα λεμε συχνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιάννα μου,εξαιρετικό!
    Το γλυκύτατο αυτό κορίτσι διευθύνει την ίδια της τη ψυχή...είναι συγκλονιστικό!
    Έχει απίστευτη μουσικότητα η κάθε κίνησή της!
    Γράφει με τρυφερότατο λυρισμό και συνθέτει...
    Φιλιά,σε ευχαριστώ για αυτό που είδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι, αυτή η νεαρή είναι καταπληκτική! Έχω δει κάποια video και στο youtube κι έχω μείνει άφωνος! Σίγουρα, σε τέτοια γεγονότα πρέπει να εστιάζουμε, εμείς που μας έχει δωθεί ένα βήμα να μιλάμε (μέσω της ιστοσελίδας μας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Oλγα μου ειναι πραγματικα εξαιρετικη.Οπως γραφεις,ειναι σαν να διευθυνει μια ορχηστρα η κοπελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Diatton καλως ηρθες.Ετσι σκεφτηκα κι εγω γιαυτο το εκανα αναρτηση για να το δουμε ολοι.Καλη σου μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή